Aktualności

Ogłoszenie o przetargu - wykonanie ogrodzenia zewnętrznego Rodzinnego Ogrodu Działkowego „ HUTNIK I” w Stalowej Woli.

Dodano: 11 października 2023

Stalowa Wola, dn. 09.10.2023r.

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Zarząd ROD HUTNIK I w Stalowej Woli 37-450 przy ul. Działkowej 3 ogłasza przetarg na realizację zadania polegającego na

wykonaniu ogrodzenia zewnętrznego Rodzinnego Ogrodu Działkowego „ HUTNIK I” w Stalowej Woli.

Termin realizacji zadania 90 dni po podpisaniu umowy. 

Złożenie ofert przetargowych do dnia 20.10.2023r. do godz. 15.00 decyduje data stempla pocztowego.

Przedmiot zamówienia: 

wykonanie ogrodzenia w kilku miejscach na terenie ogrodu od oczyszczalni w stronę wiaduktu i wzdłuż drogi ul. Ogrodowej o długości 1070 mb wraz z 1 szt. bramą przesuwną z furtką, 2 szt. bram dwuskrzydłowe z furtkami, 1 szt. brama  dwuskrzydłowa bez furtki plus osobno zamontowane 9 szt. furtek. Wykonanie utwardzenia i przejazdu przy wejściach przy bramach oraz furtkach z płyt chodnikowych 50 x 50 cm lub innej.

Wyszczególnienie:

-  panele ogrodzeniowe ocynk + RAL 1530 x 2500 fi 4,8 - 50 x 200 mm,

-  słupki ogrodzeniowe 60 x 40 x 1,5 ocynk + RAL ( H-2,3 ),

-  obejma montażowa ocynk + RAL 60 x 40 mm,

-  płyta betonowa gładka 250 x 20 x 6 cm, 1 łącznik metalowy do płyty 21/6,5/4 cm ,

-  1 szt brama przesuwna 3D fi 5,0 – 1700 x 4000 mm ocynkowana + RAL z obejmami  

   przystosowana pod automat, automatyka do bramy przesuwnej plus 50 szt. pilotów

-  3 szt. bram 2- skrzydłowych 3D fi 5,0 – 1700 x 4000mm ocynkowana + RAL z obejmami,

-  10 szt. furtek panelowych 3D 1700x1000mm ocynk + RAL z obejmami,

 

Oferty należy wysłać na adres ROD „HUTNIK I” w Stalowej Woli, 37-450 Stalowa Wola, ul. Działkowa 3 lub złożyć osobiście w siedzibie zarządu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie.

Oferty powinny zawierać dane firmy NIP, REGON, KRS/wpis do ewidencji podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy  w zaklejonej kopercie z napisem „PRZETARG NA OGRODZENIE”. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Cenę należy podać brutto. Termin wykonania robót oraz datę wskazuje wykonawca. Wszelkie koszty związane z pozyskaniem materiałów, sprzętu i robocizny pokrywa wykonawca. Wykonawca powinien udzielić gwarancji na wykonaną usługę na okres 36 m-cy.

Dodatkowych informacji dotyczące szczegółów prac można uzyskać u Piotra Kotulskiego prezesa zarządu tel. 693 844 132  lub Jana Wiśniowskiego wiceprezesa zarządu tel. 513 158 554.

 

Otwarcie ofert przez komisję przetargową odbędzie się w siedzibie zarządu ogrodu bez udziału oferentów w dniu 27.10.2023r. Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeniowej w ROD. Wybrany wykonawca zostanie powiadomiony. Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

 

Z poważaniem

Prezes Zarządu 

ROD HUTNIK I 

w Stalowej Woli

Piotr Kotulski

 
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘG PODKARPACKI w Rzeszowie ul.Bernardyńska 5/9, 35-069 Rzeszów tel. sekretariat 17/ 85-43-552 e-mail: sekretariat@podkarpacki.pzd.pl